Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2008

Esy...(14-2-06) 19/1/2008

Mia fora sth zwh m erwteytika k omws dipla ponesa...Tpt d me kanei na metaniwsw k as perasoun xronia k tpt d 8a me kanei na 3exasw...Pws mporw na svhsw ena pragma?Na thn skeptomai akoma k na ponaei pws egw eimai parel8on enw ekeinh oxi...
8elw na diagrapsw mia mera k taytoxrona kserw pws htan h shmadikoterh gia mena...
Niw8w toso adynamh ka8e fora pou erxete...
Giati na 8eloume oses den mas 8eloun?Giati?
Ayto pou fovamai einai pws d 8a to zhsw pote ksana ayto h estw ligo idio opws ayto k 8a meinw na zw me ta fadasmata tou parel8odos...
Den me noiazei pou eimai monh me noiazei pou me ksexase ekeinh,pou gia ekeinh pia den eimai meros ths zwhs ths k pote den 8a ginw,me noiazei pou kserw pws tetia agaph ksana kserw pws den 8a zhsw....
Apeires gnwrhmies tpt omws den me gemhse,giati?Giati d erwteytika...
Giati oles koitoun to sex?Giati oles einai toso rixes?Shmasia den exei tpt allo apo ena alh8ino sagapw alla poso ponaei pou ayto peftei sto keno xwris kamia aksia pia...
Oti k an pw pada 8a kserw pws ola ayta 8a meinoun mono mesa mu,8anai gia mena k gia sena alla xwris proorismo...
Mporei k na ta deis alla shmasia exei pws gia sena d 8a exoun aksia enw gia mena einai h idia mu h zwh...

Δεν υπάρχουν σχόλια: